vrijdag 22 juni 2012

Geslaagd!!

Het is al een poosje terug dat ik op mijn Blog was, ik heb al mijn tijd besteed aan het bestuderen van het lesmateriaal, zoals patroontekenen, modellen maken en stofleggingen.

Verder heb ik me de Stoffen-, Textiel- en Warenkennis eigen gemaakt. (Pfff, dat was best pittig)

Op 21 juni ben ik met mijn koffer vol mappen met handwerkjes, naaistukjes, een eigengetekende lange broek en natuurlijk de jurk, op de trein gestapt richting Nunspeet.

Voor mijn gevoel was mijn hoofd helemaal leeg, maar toen ik eenmaal zat en de opgaves zag, kwam toch de rust en de kennis terug.

Ik mag me nu dus Tailleuse noemen.

Ik ga nu eerst projectje kantklossen doen, dan lekker vakantie en dan weer verdermet de module Coupeuse.
Effe rust dus en dan er weer tegenaan, en ik heb er alweer zin in!

1 opmerking:

  1. van harte gefeliciteerd,
    En heel veel succes met coupeuse.

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen